Nowy sezon.

Nowy sezon.

Wrzesień to nie tylko początek roku szkolnego. Czasopisma modowe i ich „September issue”, wyznaczają nowe trendy w modzie, na podstawie tego co zobaczą redaktorzy podczas licznych fashion week’ow. Zaczyna się również całkiem nowy sezon w visual merchandisingu.

A jak prezentują się wrześniowe witryny?

Ten wpis to sporo zdjęć, na których możecie zobaczyć jak wkracza kolejny, nowy sezon dla retail’u. Jestem jednak trochę zawiedziona z racji tego, że liczyłam na trochę więcej „atrakcji”. Mimo wszystko widać światło w tunelu, ponieważ visual merchandising w polskich centrach handlowych zaczyna być coraz bardziej odważny i finezyjny. Witryna zaczyna spełniać ważną rolę, nie tylko prezentera tego co znajdziemy w środku sklepu.

Zara Arkadia
Zara Arkadia
Zara Arkadia
Zara Arkadia
Zara Arkadia

Nie ma co ukrywać, Zara umie w witryny. Wszystko działa jak należy: stylizacja, tło, światło, cenówki… To naprawdę jest dobry visual merchandising.

Stradivarius Arkadia
Massimo Dutti Galeria Mokotów
Massimo Dutti Arkadia
Massimo Dutti Arkadia
Massimo Dutti Arkadia
& Other Stories Galeria Mokotów
Jack & Jones Arkadia

Mango Galeria Mokotów
Mango Arkadia
Mango Arkadia
Max Mara Galeria Mokotów
Max Mara Galeria Mokotów
VANS Arkadia
Omega Arkadia
P&C Galeria Mokotów
P&C Arkadia
GUESS Galeria Mokotów
GUESS Galeria Mokotów
GUESS Galeria Mokotów
GUESS Arkadia
UTERQUE Galeria Mokotów

UTERQUE Galeria Mokotów
UTERQUE Arkadia – w tym przypadku trochę nie został wykorzystany potencjał okna. Odnoszę wrażenie bałaganu.
Reserved Arkadia
Reserved Arkadia
Tommy Hilfiger Galeria Mokotów
Tommy Hilfiger Galeria Mokotów – o ile okno skierowane do kobiet jest bardzo ciekawe, tak z męską częścią mam problem.. Nie do końca przemawia do mnie ta instalacja, która z bliska przypomina pudło na głośniki.
(Sfera) Galeria Mokotów
(Sfera) Arkadia – w obu przypadkach efekt psują naklejane plakaty na szybę.Ciekawszy byłby stand z ramką, który można by postawić, tak aby przykuwał wzrok, ale nie zaburzał historii z witryny.

STEFANEL Galeria Mokotów – lubię takie okna. Mała przestrzeń, zagospodarowana w bardzo ciekawy sposób.

SOLAR – Galeria Mokotów
SOLAR Arkadia – mam trochę problem z polskimi markami premium. Widać, że zależy im na kliencie, ponieważ sklepy zaczynają wyglądać lepiej, ale witryny to często jakiś pomysł i kulejąca realizacja.
Tatuum Galeria Mokotów – tutaj obserwuje spory progres w kwestii visual merchandisingu. Witryna całkiem spoko. To do czego można się przyczepić to kompozycja. Fajnie by było połączyć manekiny z dekoracją, aby tworzyły całość. Środek przypomina nieco witrynę sklepy z wyposażeniem do domu.
SINSAY Arkadia – w końcu jakaś historia!
Petit Bateau Galeria Mokotów – jedyna z witryn dziecięcych, która zwróciła moją uwagę.

Marco O’Polo Galeria Mokotów – taki świetny produkt, a taki smutek.
Marc O’Polo Galeria Mokotów – smutne.
Li Parie Galeria Mokotów – z całą pewnością nie można odmówić twórcom fantazji. Nie do końca przemawia do mnie wykonanie, ale przynajmniej coś się dzieje.
Li Parie Arkadia
Pepe Jeans Arkadia – czasem prostota wygrywa.
NISSA Galeria Mokotów – przy tak małym butiku, którego wnętrze samo w sobie jest ciekawe, tak bardzo zróżnicowane manekiny, torsy i poziomowanie, działa bardzo na niekorzyść.
NISSA Arkadia – tutaj już nieco „lżej”, ale w moim odczuciu, niepotrzebna jest aż taka ilość manekinów. Dodatkowo, jeśli część ma założone buty a część nie, nie wygląda to dobrze.

To wszystko co mam do pokazania w temacie nowego sezonu w witrynach. Jak widać na załączonych zdjęciach, sporo się dzieje ale jeszcze nie na tyle, aby efekt powalał.

Mam nadzieje, że to wszystko przed nami!

P.S – jestem ciekawa, która z witryn przypadła Tobie do gustu?

About EyeOnVisual

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

error

Podoba Ci się mój blog? Podaj dalej :)