Podsumowanie targów EuroShop 2017

Kolejne targi EuroShop w Dusseldorfie już za nami. Takie wydarzenie, to nie lada gratka dla pracowników, producentów czy miłośników branży retail. Zwłaszcza, że odbywają się one raz na 3 lata.

W tym roku targi obchodziły swoje 50 lecie i pobiły rekord popularności! W ciągu 5 dni wystawiło się 2,368 wystawców z całego świata (również z Polski) a olbrzymie hale zwiedziło 113,000 gości. W trakcie targów można zwiedzić przeróżne stoiska z wielu kategorii: oświetlenie, marketing i materiały POS, technologie związane z przechowywaniem i sprzedażą jedzenia oraz rzecz jasna Visual Merchandising.

Poniżej mały przegląd – moim zdaniem najciekawszych i najpiękniejszych stoisk z zaprezentowanych w kategorii Visual Merchandising.

 

Almax Mannequins – strona włoskiego producenta manekinów dostępna tutaj.

 

Genesis Manneqiuns – strona niemieckiego producenta manekinów dostępna tutaj.

 

Hans Boodt Manneqiuns – strona holenderskiego producenta dostępna tutaj.

Hooks – strona holenderskiego producenta wieszaków oraz ekspozytorów dostępna tutaj.

Oczywiście, jest to tylko kropla w morzu inspiracji, jakie można było zobaczyć na targach. Zachęcam Was do odwiedzenia kilku ciekawych stron: ABC Mannequins, La Rosa czy Window France. Jeśli ktoś spośród Was miał okazję odwiedzić i zobaczyć targi na żywo: zapraszam do komentowania i dzielenia się spostrzeżeniami. Kolejna edycja EuroShop w 2020r.

Już niebawem kolejna porcja inspiracji, zapraszam do śledzenia bloga 🙂

Stay tuned!M.

Podaj dalej ...Share on FacebookPin on PinterestShare on LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *