Manekiny: Window France

 

Świat mody prześciga się w coraz bardziej wymyślnych projektach.. Świat nowinek technologicznych walczy o podium niemalże dzień w dzień serwując nam newsy dotyczące urządzeń i aplikacji ułatwiających lub ulepszających nasze życie. Świat sztuki również serwuje nam wszelakie doznania wizualne lub słuchowe. Ciężko nie zauważyć, że cały nasz Świat pędzi jak szalony zostawiając daleko w tyle, tych którzy nie mają w sobie chęci i woli udoskonalania. Czy słusznie? To już zostawiam w Waszej indywidualnej ocenie. Chciałabym jednak zaprezentować kolejną firmę produkującą manekiny, która swoim projektami udowadnia, że traktowanie manekina jako zwykłego wieszaka lub ekspozytora ubrań to przeszłość tak daleka, że aż nie warto do niej wracać.

 

Window France

( Window FRANCE )

 

To francuski producent manekinów, którego początki datują się na 1982 rok. Założycielem jest Jean Marc Mesquich, (tu krótki wywiad przed targami EuroShop2017) któremu przyświecała idea stworzenia manekinów w duchu francuskiego wyczucia stylu. Zatem głównym celem od samego początku jest wyprodukowanie manekina, jak najdokładniej odwzorowującego ciało modelki: jej motorykę, postawę oraz sposób prezentacji na nim ubrania.

Kolekcja 83 Absolute Abstract

 

Kolekcja 83 Absolute Abstract i EggHead

 

Filozofia jaka przyświeca producentowi to przede wszystkim szeroko rozumiany wybór. A jest on możliwy dzięki różnorodności manekinów damskich, męskich czy dziecięcych, zebranych w ponad 90 kolekcjach.

Kolekcja 80 Absolute Tailor Made
Kolekcja 81 Absolute Cameleon
Kolekcja 31 Jump

 

Autorzy projektów dla Window France, są dość mocno skupieni na stworzeniu manekina jak najmocniej przypominającego ludzkie ciało. Jest to powodem, dla którego intensywnie podpatrują oni świat mody na codzień współpracując z agencjami modelek. Dzięki różnym trikom stosowanym przy projektowaniu  oraz armii ludzi (firma zatrudnia ok. 1300 pracowników) wśród których znajdziemy grafików, fotografów, stylistów, plastyków, makijażystów czy rzeźbiarzy, powstają takie cuda jak manekiny z całkowicie ruchomą ręką, zmiennym makijażem czy manekin prezentujący emocje!

Kolekcja 84 Absolute Vintage, nowa generacja HI-TECH

 

 

Kolekcja 75 Vogue Cameleon

 

 

 

Kolekcja 73 Emotion

Kolekcja „Emotion” to moim zdaniem swoisty przełom w zastosowaniu manekina, nie tylko jako ekspozytora odzieży, ale jako już wchodzącego w interakcje z klientem nośnika obrazu i dźwięku. Niestety na stronie producenta nie znalazłam informacji dotyczącej pamięci i formatu w jakim można wgrać film. Zapewne są to jednak detale, które z pewnością są udostępnione przy zamawianiu katalogu i tych właśnie manekinów.

 

W portfolio marki Window France znajduje się czołówka marek fast fashion takich jak Forever 21, H&M, TOPSHOP czy Mark and Spencer. Jednak oprócz znanych „sieciówek” Window France dostarcza manekiny dla Lacoste, Diesla, domu mody Dior czy Hermes.

H&M
Dior
TOPSHOP
Hermes
Lacoste

 

Oprócz nowości ze świata manekinów, jakie Window France serwuje regularnie swoim klientom, w profilu marki możemy znaleźć informacje dotyczące bezpieczeństwa związanego z eksploatacją manekinów – na stronie widnieje informacje dotyczące regularnych kontroli produktów. Producentom nie jest też obca ekologia, oraz dbanie o warunki zatrudnienia. Window France jest członkiem Sedexu , czyli organizacji non-profit mającej na celu między innymi audyty zewnętrzne oraz kontrolę źródeł dostarczanych materiałów produkcyjnych.

 

Tutaj coś na potwierdzenie informacji dotyczącej ekologi 🙂

Warto zajrzeć na stronę producenta, aby zapoznać się z kolekcjami i przyjrzeć się bliżej tej marce. Myślę, że Window France, zaskoczy nas jeszcze nie jeden raz!

 

Po więcej inspiracji zapraszam do śledzenia mojego profilu.

Stay tuned!M.

 

 

Podaj dalej ...Share on FacebookPin on PinterestShare on LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *